«Будівництво століття»: херсонський шляхопровід обійдеться в 1 мільярд 700 мільйонів гривень
Херсонська обласна рада зробить аудит багатостраждального будівництва шляхопроводу на пр. Сенявіна – вул. Залаегерсег у Херсоні. Під час II сесії нового скликання депутати проголосували за створення тимчасової комісії з вивчення ситуації з «великим будівництвом».
Дане рішення зумовлене новим кошторисом об’єкту. Шляхопровід стає «золотим». Так, за новими підрахунками Херсонської ОДА, на балансі якої перебуває будівництво, довгоочікувана транспортна розв’язка обійдеться обійдеться бюджету майже в 1 мільярд 700 тисяч гривень.
-На 2014 рік його вартість була 160 мільйонів гривень, про це офіційно оголошував голова ОДА, який на той час працював. Після цього відбувалися трансформації вартості мостопереходу. І на сьогоднішній день ми маємо розпорядження голови обласної державної адміністрації, де він затвердив його вартість понад 1 мільярд 700 мільйонів гривень… Мостоперехід не міг подорожчати в 10 разів, якщо житло, яке будується, подорожчало всього-навсього на 25%…, — зазначив депутат обласної ради Юрій Одарченко.
Також, за словами обранця, під час будівництва шляхопроводу безслідно зникли понад 200 мільйонів гривень. Даний факт вже понад 2 роки розслідують правоохоронці. Одарченко впевнений, що тимчасова комісія при обласній раді не допустить нових подібних інцидентів. Також її метою є зекономити бюджетні кошти під час масштабного будівництва.
А от в обласній державній адміністрації створенням комісії здивовані. Кажуть, що такий тимчасовий орган вже утворювали три роки поспіль. І наразі в області працює комісія з контролю будівництва шляхопроводу, куди увійшли представники ГУНП, СБУ, прокуратури. Новий кошторис об’єкту в ХОДА пояснюють зміною технології будівництва. Це, мовляв, знадобилося через виникнення проблеми з грунтовими водами на місці робіт.
-Є спеціальні інститути сертифіковані, які дали свої пропозиції, дали розрахунки, поставили свій підпис, пройшли державну експертизу. І на основі цієї експертизи це рішення виносилося. Також було додатково проведено геодезію, яка не проводилася в 2012 році, де було виявлено, що на 12-13 метрі є дуже нестійкі грунти. Можете приїхати на будівельний майданчик, де зараз проходить буріння, подивитися, які там нестійкі грунти. Тому було змінено технологію будівництва і було змінено довжину паль. Тобто, раніше палі були 14 метрів, а зараз 25 метрів, — зазначив т. в.о. голови Херсонської ОДА Сергій Козир.
За створення тимчасової комісії облради, яка вивчатиме доцільність витрачання коштів під час «великого будівництва» проголосувало 25 депутатів.
Марина САВЧЕНКО
Фото автора.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал