Херсонський аеропорт «підбили на злеті»
Херсонський аеропорт знову ледве-ледве кінці з кінцями зводить. Комунальне підприємство «Херсонські авіалінії» добрячі підставили київські турагенції, відмінивши заздалегідь анонсовані чартерні рейси до турецьких курортних регіонів Даламан і Анталія. Тільки на обслуговуванні згаданих трьох рейсів на тиждень міжнародний аеропорт Херсона до кінця сезону недоотримає 4,5 мільйона гривень. Внаслідок нестачі літаків після призупинення експлуатації «Боїнгів 737 макс» авіакомпанія «Turkish airlines» також не збільшує на літо кількість рейсів за маршрутом Херсон-Стамбул-Херсон. Їх як було сім на тиждень, так і є. Та й навесні їх скорочували, внаслідок чого летовище «у мінусі» ще на 3,5 мільйони гривень.
Таким чином, нині «в активі» аеропорту залишаються рейси Херсон-Бургас-Херсон (на час сезону відпусток), Херсон-Стамбул-Херсон і Херсон-Київ-Херсон. А цього недосить, аби збалансувати прибутки й витрати такого складного господарського механізму, визнають фахівці. «Грошей, які нині заробляє трудовий колектив, в обріз вистачає на закупівлю пального, оплату електроенергії та заробітну плату, — констатує директор КП «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук. – Ні про які інвестиції в розвиток інфраструктури та модернізацію матеріально-технічної бази наразі не йдеться, хоча невідкладних потреб є багато. Зокрема, необхідно ремонтували злітно-посадкову смугу».
Схоже, головним повітряним воротам краю знову не обійтися без «вливань» з державного та обласного бюджетів. Адже за наявністю та якістю роботи міжнародного аеропорту оцінюють також інвестиційну привабливість регіону. Якщо він знову призупинить роботу – інвестори будуть шукати бізнес для вкладання грошей деінде. А ми «сидітимемо біля розбитого корита».
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал