Про пенсію — не виходячи з дому!
У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими урядом з метою запобігання розповсюдження коронавірусу COVID-19, та введенням карантину, Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області повідомляє про можливість вирішення переважної більшості питань без особистого відвідування органів Фонду.
— За цих умов краще користуватися онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), — повідомив Роман Кальницький, заступник начальника Головного управління. — Не виходячи з дому, можна подати заяву про призначення пенсії або заяву на її перерахунок; отримати довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, наявний страховий стаж тощо.
Завдяки Інтернету можна також перевірити відомості про трудову діяльність; здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії за віком; подати звернення, а також активізувати послугу безкоштовного СМС — інформування (стосовно призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та щодо наявного страхового стажу).
— Важливо зазначити, що по окремих видах послуг немає нагальної потреби звертатися саме в період дії карантину, оскільки на розмір та порядок отримання виплат з бюджету Пенсійного фонду це не вплине, — запевнив Роман Кальницький. — Зокрема, заяву на призначення пенсії за віком та по інвалідності можна подати протягом трьох місяців з дати виникнення права на пенсію; заяву на призначення пенсії по втраті годувальника – протягом 12 місяців з дати смерті годувальника; заяву на виплату недоотриманої пенсії – протягом 6 місяців з дати смерті пенсіонера.
Передбачений законодавством перерахунок пенсій з 1 квітня 2020 року працюючим пенсіонерам, буде також проведено в автоматизованому режимі, тобто особисте звернення пенсіонерів до органів Фонду не потрібно.
На даний час сервісні центри Пенсійного фонду України в області продовжують працювати за встановленими графіками. Наводимо їхні телефони «гарячих» ліній: Головне управління – (0552) 35 39 02, Херсонський сервісний центр – (0552) 42 95 71, Білозерський – (05547) 3 36 39, Бериславський – (05546) 7 57 02, Генічеський – (05534) 3 25 09, Голопристанський – (05539) 2 11 88, Новокаховський – (05549) 5 05 10, Каховський – (05536) 2 13 86, Олешківський – (05542) 4 40 31, Скадовський – (05537) 5 22 67, Великолепетиський – (05543) 2 32 61, Верхньорогачинський – (05543) 2 32 61, Великоолександрівський – (05532) 2 24 14, Високопільський – (05535) 2 16 86, Горностаївський – (05544) 4 16 19, Іванівський – (05531) 3 18 40, Каланчацький – (05530) 3 14 33, Нижньосірогозський – (05540) 2 16 06, Нововоронцовський – (05533) 2 11 07, Новотроїцький – (05548) 5 25 24, Чаплинський – (05538) 2 12 94.
Усні консультації можна також отримати за допомогою Skype-зв‘язку (gupfu_kherson).
Анатолій НІКОЛАЄВ.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал