AI-аналітика та її перевага для бізнесу

Підсумки 2024 року говорять про те, що вперед вийшли компанії, які присвячують увагу аналізу.

25 Грудня 2024
2 хв читання
40 переглядів

Проте для багатьох із них цей процес складний та тривалий. На сцені з’являється Data Analysis AI — інструмент, який суттєво прискорює процес аналізу.

Що таке АІ-аналітика?

Це метод аналізу інформації, що використовує машинне навчання та можливості штучного інтелекту для обробки великих даних із метою виявлення певних закономірностей, взаємозв’язків, тенденцій. АІ-аналітика — автоматизований процес, що не потребує втручання людини, а це дає змогу використовувати отримані результати для прийняття рішень.

Особливість АІ-аналітики полягає в тому, що вона стає ще більш точною та правильною. Це яскраво проявляється, коли йдеться про її застосування в певній сфері, під потреби конкретного бізнесу.

АІ-аналітика відрізняється від звичайного аналізу тим, що вона керується машинами. Її масштаби ширші, обробка даних прискорюється, а алгоритми дають точні результати. Однак повністю покладатися на можливості машин не варто: таку аналітику краще розглядати як додатковий інструмент та проводити експертну перевірку результатів.

Переваги використання АІ-аналітики та її обмеження

Є кілька важливих переваг машинної обробки великих обсягів інформації в порівнянні з роботою людей. Насамперед це:

  • масштаби — штучний інтелект може одночасно працювати з дуже великими обсягами даних за один раз;
  • швидкість — обробка інформації здійснюється миттєво, незважаючи на час доби, адже машина працює однаково ефективно (на відміну від людей, які втомлюються);
  • точність результатів — штучний інтелект та алгоритми машинного навчання дають змогу отримувати неупереджені результати.

Головне обмеження сучасної АІ-аналітики полягає в тому, що комп’ютер — не є людиною. Хоча машини працюють швидше та обробляють велику кількість інформації, людина краще розуміє бізнес-процеси. Тому поки що не варто розглядати штучний інтелект як повноцінну заміну людській праці. Водночас із тим можна отримувати корисну інформацію від комп’ютера, яка буде дуже цінною.

Використання АІ-аналітики надасть кожному бізнесу низку переваг. Алгоритми машинного навчання створюють дані, на основі яких маркетологи приймають відповідні рішення. 

Впровадити використання останніх інноваційних рішень у свій бізнес допоможуть спеціалісти компанії SoftwareOne. Вони добре знають про всі АІ-продукти, представлені на ринку. Це дає змогу максимально ефективно застосовувати напрацювання розробників у конкретному різновиді бізнесу.

Вийти з мобільної версії