Visa інвестує $11 мільярдів у розвиток штучного інтелекту

Як Visa готується до нової ери платіжної безпеки.

23 Січня 2025
2 хв читання
110 переглядів

Visa повідомила про своє рішення інвестувати $11 мільярдів у розвиток генеративного штучного інтелекту (GenAI). Сем Гамільтон, керівник відділу штучного інтелекту та даних у Visa, зазначив, що це допоможе компанії трансформувати платіжні сервіси й забезпечити нові інновації, пише NewDay.

За даними Visa, щорічно через її мережу проходить понад 300 мільярдів транзакцій на загальну суму $15 трильйонів. Це надає компанії необхідні дані для введення в моделі LLM, щоб підтримувати нові інновації у сфері платежів і поза нею, а також вдосконалювати власні внутрішні можливості.

Гамільтон наголосив, що трансформаційні аспекти штучного інтелекту можуть бути реалізовані лише за умови правильних вхідних даних, що подаються в LLM у потрібний час. За останні п’ять років Visa вклала $11 мільярдів у передові технології. Наприклад, завдяки використанню штучного інтелекту компанія змогла заблокувати на 85% більше підозрілих транзакцій у Кіберпонеділок минулого року порівняно з 2023-м. 

Сем Гамільтон також додав, що великі мовні моделі (LLM) розвиваються настільки, що змінюють способи нашої взаємодії з комп’ютерами. За його словами, дані мають вирішальне значення, але також важливими є технології — апаратне та програмне забезпечення, яке забезпечує роботу графічних процесорів і LLM, розроблене фахівцями з аналізу даних.

Відбудуться кардинальні зміни, часова шкала ШІ дуже швидка. Ми були першою мережею, яка впровадила технологію на основі штучного інтелекту для управління ризиками і шахрайством. Ми готуємося до розгортання штучного інтелекту в усій компанії, щоб забезпечити можливості, які стануть основою наступної хвилі платіжної безпеки… ШІ — це вже не просто інструмент. Це співробітник і партнер у формуванні нашого майбутнього в Visa,

прокоментував керівник відділу штучного інтелекту і даних у Visa.

Visa вже понад три десятиліття використовує штучний інтелект у своїй роботі. Компанія була першою мережею, яка впровадила технологію ШІ для управління ризиками та шахрайством. Наразі її технологічна платформа пропонує понад 100 продуктів на основі штучного інтелекту.

Окрім «закулісного» використання ШІ, Visa також застосовує його для зміни самого процесу покупок, забезпечуючи персоналізовані рекомендації. 

Нагадаємо, сьогодні у роботі ChatGPT стався масштабний збій.

Вийти з мобільної версії