Відновлення стратегічної траси продовжили на Херсонщині
Із запізненням у три місяці через тривале блокування тендерних процедур на Херсонщині таки розпочався поточний (не ямковий) ремонт чергового відрізку стратегічної траси М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ. Підприємство з Полтавщини, яке виграло-таки тендер, має оновити десять кілометрів дороги, поклавши гравійну основу та два шари асфальту. Це «задоволення» коштуватиме 72 мільйони гривень, і завершити роботи планують тільки у вересні. Триває також «паперова» стадія підготовки до ремонту ще двох ділянок названої траси по п’ять кілометрів кожна.
Протягом трьох минулих років у нашій області модернізували вже тридцять кілометрів дороги М-47. Роботи, ніде правди діти, виявилися якісними: після зими з її заметілями й ожеледицями та «навали» перевантажених автопоїздів на новому покритті – жодної тріщини та ями. Можемо, коли схочемо! Але загалом на Херсонщині треба привести у нормальний стан цілих 110 кілометрів цієї важливої магістралі. Такими темпами, як зараз, на це піде ще років п’ять-шість. Але іншого виходу немає. «Без ремонту ця сильно пошкоджена траса тільки на карті й залишиться», — підсумовує начальник Служби автодоріг у Херсонській області Микола Савченко.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал