Зовнішню рекламу абиде в Новій Каховці встановлювати не дозволять
З 1 серпня набирає чинності Концепція розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації на території міста.
Впорядкувати встановлення білбордів і поліпшити зовнішний вигляд міста вирішив виконавчий комітет Новокаховської міськради. З цією метою 23 липня він затвердив “Концепцію розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації” в місті. Рішення набирає чинності з 1 серпня і є обов’язковим на всій території міської ради.
— Це питання назріло вже давно, оскільки бажаючі могли б встановлювати білборди по місту безкінечно. Приміром, перед позачерговими виборами у Верховну Раду до нас заїхала херсонська фірма з проханням дати місця для 37 банерів. Але де б вона їх встановила? Хіба що на сходинках будівлі міськради, — прокоментував міський голова Нової Каховки Володимир Коваленко.
За словами директора комунального підприємства “Агенція регіонального розвитку” В’ячеслава Костенюка, затверджена концепція фактично закріпляє вже існуючі місця для розміщення зовнішньої реклами в місті, визначає естетичні, ергономічні і експлуатаційні вимоги до білбордів та розподіляє територію міськради на зони для розміщення тих чи інших видів реклами.
— Це найбільш правильне рішення, — впевнений він.
Концепцією впроваджується поділ міста на чотири зони розміщення зовнішньої реклами. Зокрема, в історичному центрі забороняється встановлювати білборди розміром більше 2 кв. м., а на центральному проспекті Дніпровському це можуть робити лише власники або орендарі розташованих тут суб’єктів господарювання.
Причиною перенасиченості зовнішньою рекламою автори затвердженої концепції називають нерівномірність їх розміщення і зосередженість в місцях концентрації населення: в центрі, на головних вулицях та площах. Перевантаження рекламними засобами, на їх переконання, порушує візуальні характеристики сформованих архітектурних ансамблів міста.
Олег БАТУРІН.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал