Кількість звернень до влади Нової Каховки не спадає
Окремі заявники примудрялися надіслати їх за рік 900 разів.
Найбільше скарг і звернень від новокаховчан у 2018 році надходило через електронні засоби зв’язку. А загалом їх було 2 668, що на 370 більше ніж у 2017 році. Такі цифри на засіданні виконавчого комітету міської ради озвучила головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян Новокаховської міськради Анжела Бабенко.
Водночас деякі жителі надсилали по 76 і навіть 900 звернень за рік. За словами першого заступника міського голови Леоніда Чурсинова, в окремі дні від одного з їх авторів надходило по 30 листів одночасно. Ці цифри викликали у деяких членів виконкому не толерантне запитання: “Чи не можна таких осіб просто примусово направити на лікування до психіатричних установ?”
— Право звернутися задля медичного обстеження людини мають тільки його рідні. Ми ж змушені раз за разом відповідати на ці звернення. Але проблема насправді не в цій конкретній людині, а в тому, що у багатьох авторів звернень дійсно є проблеми. До нас щодня надходять листи-відчаю, — відповів Леонід Чурсинов.
Він додав, що біля 63% від усіх звернень містять прохання про ті чи інші роз’яснення. Збільшилася останнім часом й кількість звернень щодо призначення субсидій. Чиновник пов’язує це зі зміненими правилами призначення цієї державної допомоги, що призвело до різкого скорочення кількості її отримувачів.
Олег БАТУРІН.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал