Присиваська громада на Херсонщині отримала власний бренд
Південне сонце на блакитному небі, рожеве Лемурійське озеро, лікувальна глина і цілюща сіль. Усі ці елементи увійшли до нового логотипу Григорівської сільської ради Чаплинського району, розробленого радницею з питань комунікацій Херсонського центру розвитку місцевого самоврядування Анастасією Супрун (на фото ліворуч). Завдяки цьому Присиваська об’єднана територіальна громада стала першою ОТГ на Херсонщині, що отримала власний бренд.
— Ми спочатку оголосили конкурс на створення кращого логотипу громади серед учнів наших шкіл. Обрали переможця, але його робота була перевантажена різними елементами. Тому ми вирішили долучити до роботи професіоналів. Адже одним із пріоритетних напрямів розвитку громади є туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з Херсонським ЦРМС. Ми повинні не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів. Нова візуальна складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах та буклетах, які використовуємо під час виставок та презентацій, — прокоментував ситуацію григорівський сільський голова Сергій Кліщевський.
Новий бренд громади був презентований під час традиційного фестивалю Івана Купала в Григорівці 6 липня.
— Присиваська ОТГ стала першою, що взялася за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені було дуже приємно долучитися до цього дійства та допомогти громаді розставити пріоритети: оформити логотип та визначитися з фірмовими кольорами. Також ми наразі працюємо над айдентикою. Попередньо мною також було розроблено і стильні буклети, що активно використовують для презентації громади, — поділилася враженнями Анастасія Супрун.
Олександр ПІТОЄВ.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал