У Києві будь-якої миті можуть впасти два мости

Мости Патона та Метро в критичному стані.

27 Вересня 2024
2 хв читання
86 переглядів
Стан мостів Києва викликає тривогу серед експертів.

У Києві два з п’яти мостів, що простягаються через Дніпро, опинилися в критичному стані. Міст Патона та міст Метро можуть впасти будь-якої миті, що створює серйозну загрозу для водіїв. Про це повідомляє NewDay з посиланням на УНІАН.

Ремонтні роботи на цих мостах не проводились в повному обсязі, незважаючи на виявлену серйозну корозію балок, тріщини на опорах і кришіння бетону. Згідно з інформацією, щоденно через ці мости проїжджає понад 100 тисяч автомобілів.

Влітку 2023 року було проведено обстеження 26 тисяч мостів в Україні, і 9% з них визнано аварійними. Мости Патона та Метро, збудовані у 1953 і 1965 роках відповідно, отримали найгірший, п’ятий рівень безпеки.

Експерти закликають до термінового ремонту. Транспортний інженер Дмитро Беспалов зазначив, що стан мостів є непередбачуваним, і падіння може статися неочікувано і в будь-який момент.

Песимістичний сценарій для таких об’єктів – це те, що вони впадуть вже сьогодні. За реалістичним сценарієм, мабуть, ми можемо сподіватися, що ще кілька років нічого не станеться. Але найгірше в цій ситуації – непередбачуваність. Мости не попереджають, що вони впадуть. Я бачив той звіт, він дуже страшний. Там корозія деяких елементів становить під 80%. Там був серйозний огляд з водолазами, які обстежували опори ультразвуком. Але, тим не менш, весь об’єкт неможливо перевірити. Можна якісь окремі вузли продивитися, але що відбувається всередині конструкції під бетоном, насправді, достеменно невідомо. Вони розраховувалися, можливо, на 20-30 тисяч автомобілів. Але вже в наші часи, наприклад, до повномасштабної війни кожен з цих мостів пропускав десь 100 тисяч,

прокоментував Беспалов.

Влада Києва планує встановлення тимчасових металевих конструкцій для підтримки мосту Метро, але цього недостатньо. Загальна вартість ремонту може сягати 500 мільйонів доларів. Нині місто не має достатнього фінансування для цих робіт, а також для ремонту інших мостів, що потребують термінової уваги.

Експерти закликають до системних змін в управлінні міською інфраструктурою, адже безпека киян має бути пріоритетом.

Нагадаємо, нещодавно МЗС України засудило політичну грузинську рекламу з кадрами зруйнованих міст України.

Вийти з мобільної версії