У ЦНАПі Нової Каховки почав працювати новий сервіс для людей з вадами слуху.
Відтепер відвідувачі з вадами слуху зможуть у зручному режимі обслуговуватись у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новокаховської міськради.
У ЦНАПі почав працювати новий сервіс «ConnectPro» для людей з вадами слуху. Відвідувачі зможуть спілкуватися зі спеціалістами центру через перекладача жестової мови, який працює в онлайн-режимі, або ж обмінюватись миттєвими повідомленнями: текст, який відвідувач буде друкувати, озвучуватиметься адміністратору, а слова адміністратора будуть перетворюватися на текст. Як розповіла начальник ЦНАПу виконавчого комітету міськради Юлія Орманжи, за останній час це не перше сучасне оновлення для зручності відвідувачів. Так, з листопада минулого року у ЦНАПі працюють нові сервіси для запису на прийом до адміністратора з можливістю самостійно вибрати зручний день і час: через термінал самообслуговування, встановлений у виконкомі, або онлайн на офіційному сайті міста. На сьогодні ЦНАП надає 114 адміністративних послуг.
Ольга ЮРЧЕНКО.
Новини від Нового дня в Telegram. Підписуйтесь на наш канал