Попри введені міжнародні санкції, Росія продовжує отримувати запчастини для літаків, зокрема від таких великих виробників, як Airbus і Boeing. За інформацією розслідування фінської телерадіокомпанії Yle, через посередників з Туреччини, Китаю та ОАЕ, країна змогла обійти обмеження, накладені на постачання авіаційних деталей, пише NewDay.
Згідно з даними митниць, в період з 2022 року до Росії надійшли авіаційні деталі на суму понад один мільярд євро. Ці запчастини не були придбані безпосередньо у великих виробників, таких як Airbus або Boeing, а доставлялися через посередників, що працюють у країнах, на які санкції не поширюються. Мова йде про двигуни, радіолокаційні системи та бортові комп’ютери.
Запчастини Airbus вартістю щонайменше майже 600 мільйонів євро та запчастини Boeing вартістю майже 400 мільйонів євро опинилися в Росії. Все це відбувалося з лютого 2022 року. Реальні цифри можуть бути навіть вищими, – повідомили у матеріалі.
Boeing підтвердив, що припинив постачання запчастин до Росії з початку 2022 року, але також не відповів на запитання про заходи, що запобігають передачі деталей через посередників. Росія продовжує експлуатувати близько 500 літаків, орендованих у західних компаній, що потребують обслуговування та нових запчастин.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Україна і Молдова узгодили нові правила торгівлі електроенергією.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує