Компанія Tesla опублікувала оновлену статистику щодо деградації акумуляторів в електромобілях, звернувши увагу на ключовий чинник — вік батареї. Дані свідчать, що навіть при невеликому щорічному пробігу втрати ємності накопичуються з часом, і це має важливе значення для вторинного ринку, пише NewDay.
Згідно зі звітом компанії, середній електрокар Tesla втрачає до 20% ємності акумулятора після приблизно 321 000 кілометрів пробігу. Однак у європейських умовах такий рівень зношення досягається швидше — вже на позначці в 241 000 кілометрів. Це вказує, що вік батареї є не менш важливим фактором, ніж відстань, яку проїхала машина.
У документі Tesla зазначає, що 10 років експлуатації — це той рубіж, після якого більшість власників, найімовірніше, замінюють авто. Проте гарантія на батареї становить лише 8 років, що створює виклик для вторинного ринку, де автомобілі можуть залишатися в обігу значно довше. Водночас середній вік автопарку в США сягає майже 13 років, що ставить під сумнів життєздатність акумуляторів за межами гарантійного терміну.
На тлі цього китайські виробники, зокрема CATL, уже розробляють батареї з 15-річним терміном служби та мінімальною втратою ємності. Деякі моделі навіть отримують гарантії на два десятиліття. Це може дати конкурентну перевагу на глобальному ринку і сформувати нові очікування серед покупців електромобілів.
Tesla наразі завершує будівництво власного заводу з виробництва LFP-батарей у США. Очікується, що технології, які компанія отримає від партнерства з CATL, дозволять зменшити вартість батарей і, можливо, збільшити гарантійний термін для майбутніх моделей. Це може вплинути як на первинний, так і на вторинний ринок електрокарів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що людство почало змінювати клімат ще у XIX столітті.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує