Американська авіакомпанія Delta Air Lines спільно з Google розробляє систему на основі штучного інтелекту для персоналізованого ціноутворення на авіаквитки, що може змінити спосіб визначення вартості перельотів. Нова технологія покликана аналізувати численні фактори в реальному часі, такі як історія пошуку, попит на рейс та інші індивідуальні показники, щоб визначити “оптимальну” ціну для кожного клієнта, пише NewDay.
Це означає, що двоє пасажирів, які шукають квитки на той самий рейс, можуть побачити різні ціни. Всі ці зміни викликали хвилю критики через можливу цінову дискримінацію, оскільки авіакомпанії можуть підвищувати ціни для пасажирів, які мають вищу платоспроможність, наприклад для бізнес-мандрівників.
Хоча Delta запевняє, що для визначення ціни не використовуватимуть особисті дані, такі як рівень доходу, питання прозорості цінування в авіаційному секторі залишаються актуальними.
Зараз ця система перебуває на стадії тестування на деяких маршрутах авіакомпанії Delta, однак у разі успіху її можуть почати використовувати й інші авіаперевізники по всьому світу, а також в інших галузях, таких як транспорт, послуги та інтернет-торгівля. Це створює ризики для споживачів, які можуть стикатися з підвищенням цін без чітких пояснень і, можливо, знижує доступність дешевих авіаперельотів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що російську хакерську групу придушили зусиллями 12 країн.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує