Таксисти в Києві почали рідше виїжджати на замовлення через побоювання щодо мобілізації. Про це заявив гендиректор корпоративної та сімейної служби трансферів Transflot Віктор Федосюк, повідомляє NewDay.
Після початку повномасштабної війни кількість водіїв у компанії зменшилася приблизно на 80%, і відновити їхню чисельність наразі не вдається. Transflot іноді залучає до роботи сторонніх приватних перевізників, але зараз це стало робити важче, каже Федосюк.
Саме через те, що водії намагаються рідше виїжджати. Причина — страх перед мобілізацією,
коментує Федосюк.
За спостереженнями Федосюка, нестача водіїв стала більш відчутною після 18 травня, коли набрав чинності закон про мобілізацію. Хоча в літній сезон через канікули й відпустки вільних машин має бути більше, цього поки не відчувається. Він додає, що знайти водія важче вдень, бо багато перевізників працюють або до восьмої ранку, або у вечірню годину пік після дев’ятої.
Опосередковано підтверджують цю інформацію і дані компанії з транспортного моделювання «Беспалов ЛАБ», офіційного дистриб’ютора в Україні продукції розробника GPS-технологій TomTom. Вони повідомили про зменшення трафіку в чотирьох українських містах у робочий тиждень 20-24 травня на 1-8% порівняно з тижнем 13-17 травня.
Прогнозую, що після 16 липня ситуація десь на два тижні ще більш загостриться. Будуть їздити тільки люди молодше 25 років чи старше 60,
зазначає він.
Transflot також зіткнувся з мобілізацією співробітника під час роботи. Зараз Transflot шукає працівників молодше 25 років.
Водій стояв біля авто, під’їхав «бусик» і забрав на ВЛК,
розкрив бізнесмен.
На платформі порівняння цін на таксі Taximer також розповіли про зменшення кількості таксистів у Києві. Та водночас в компанії Uklon не відчули впливу набрання чинності законом про мобілізацію на ринок таксі. Згідно з їхніми даними, після 18 травня «були незначні коливання в активності партнерів». Але вже за тиждень показники повернулися до норми.
Нагадаємо, що тепер військовий квиток перевірятимуть на кордоні у всіх чоловіків.