Міністерство цифрової трансформації України анонсувало п’ять нових сервісів, які незабаром стануть доступними в застосунку «Дія». Серед них — унікальна можливість одружитися онлайн та отримати цифрові версії важливих документів, інформує NewDay.
Команда Мінцифри працює над впровадженням понад 100 нових послуг у застосунку «Дія». Серед найближчих новинок — п’ять сервісів, які значно спростять життя українців. Про це розповів віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки й технологій — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Шлюб онлайн
Це революційний сервіс, який дозволить одружитися всього в кілька кліків. Україна стане першою країною у світі, де реєстрація шлюбу буде доступна через мобільний застосунок. Наречені зможуть подати заяву в «Дії», засвідчити її Дія.Підписом, а потім провести церемонію через відеоконференцію з реєстратором ДРАЦС. Свідоцтво про шлюб можна буде отримати поштою або кур’єром.
Цифрові свідоцтва
У «Дії» з’являться цифрові версії свідоцтв про народження дітей, шлюб, розлучення та зміну імені. Ці документи будуть автоматично доступні в застосунку і стануть у пригоді в разі оформлення на роботу, підтвердження зміни прізвища чи оформлення пільг.
Електронне бронювання
Спільно з Мінекономіки й Міноборони розробляється сервіс електронного бронювання на порталі «Дія». Він дозволить критично важливим підприємствам і тим, які забезпечують потреби Сил оборони, швидко оформити бронювання працівників. Процес, який раніше міг тривати тижнями, тепер займатиме близько години.
Відображення дозволу на зброю
У співпраці з МВС розробляється функція, яка дозволить користувачам «Дії» бачити інформацію про свої дозволи на зброю та замовляти витяги з Єдиного реєстру зброї.
Дія.Підпис для юридичних осіб
Розширення можливостей Дія.Підпису дозволить юридичним особам використовувати цю технологію для підписання документів і авторизації. Це значно прискорить роботу бізнесу та зробить процеси прозорішими.
Раніше Федоров повідомляв, що незабаром у «Дії» відображатимуться медичні дані користувачів. Українці отримають можливість зручно зареєструватися як пацієнти в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ), обрати сімейного лікаря, а також подати чи розірвати декларацію. Це дозволить не витрачати час на візит до лікарні й очікування в чергах.
Нещодавно стало відомо скільки українців оновили свої дані в Резерв+.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує