Проте для багатьох із них цей процес складний та тривалий. На сцені з’являється Data Analysis AI — інструмент, який суттєво прискорює процес аналізу.
Що таке АІ-аналітика?
Це метод аналізу інформації, що використовує машинне навчання та можливості штучного інтелекту для обробки великих даних із метою виявлення певних закономірностей, взаємозв’язків, тенденцій. АІ-аналітика — автоматизований процес, що не потребує втручання людини, а це дає змогу використовувати отримані результати для прийняття рішень.
Особливість АІ-аналітики полягає в тому, що вона стає ще більш точною та правильною. Це яскраво проявляється, коли йдеться про її застосування в певній сфері, під потреби конкретного бізнесу.
АІ-аналітика відрізняється від звичайного аналізу тим, що вона керується машинами. Її масштаби ширші, обробка даних прискорюється, а алгоритми дають точні результати. Однак повністю покладатися на можливості машин не варто: таку аналітику краще розглядати як додатковий інструмент та проводити експертну перевірку результатів.
Переваги використання АІ-аналітики та її обмеження
Є кілька важливих переваг машинної обробки великих обсягів інформації в порівнянні з роботою людей. Насамперед це:
- масштаби — штучний інтелект може одночасно працювати з дуже великими обсягами даних за один раз;
- швидкість — обробка інформації здійснюється миттєво, незважаючи на час доби, адже машина працює однаково ефективно (на відміну від людей, які втомлюються);
- точність результатів — штучний інтелект та алгоритми машинного навчання дають змогу отримувати неупереджені результати.
Головне обмеження сучасної АІ-аналітики полягає в тому, що комп’ютер — не є людиною. Хоча машини працюють швидше та обробляють велику кількість інформації, людина краще розуміє бізнес-процеси. Тому поки що не варто розглядати штучний інтелект як повноцінну заміну людській праці. Водночас із тим можна отримувати корисну інформацію від комп’ютера, яка буде дуже цінною.
Використання АІ-аналітики надасть кожному бізнесу низку переваг. Алгоритми машинного навчання створюють дані, на основі яких маркетологи приймають відповідні рішення.
Впровадити використання останніх інноваційних рішень у свій бізнес допоможуть спеціалісти компанії SoftwareOne. Вони добре знають про всі АІ-продукти, представлені на ринку. Це дає змогу максимально ефективно застосовувати напрацювання розробників у конкретному різновиді бізнесу.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує