Стати ефективним керівником — завдання не з простих, особливо коли йдеться про початок кар’єри. Молоді спеціалісти часто допускають типові помилки, через які стикаються з труднощами в роботі. Як повідомляє NewDay з посиланням на Catboss, однією з найбільших проблем є бажання взяти на себе всі обов’язки. На перших етапах розвитку кар’єри, новачки часто відчувають страх перед делегуванням завдань, бо думають, що краще зроблять самі. Але без делегування неможливо розвивати команду. Кожен менеджер має навчитися довіряти своїм співробітникам та делегувати обов’язки для досягнення кращих результатів.
Не менш важливою є відсутність регулярного зворотного зв’язку. Коли керівник не дає своїй команді чітких і конструктивних відгуків, співробітники не розуміють, що потрібно покращити. Погана комунікація ускладнює роботу і не дозволяє досягати високих результатів. Регулярний фідбек мотивує команду, а також дає можливість коригувати процеси до того, як помилки стануть занадто великими. Успішні менеджери повинні створювати атмосферу, в якій кожен член команди отримує зворотний зв’язок.
Ще однією поширеною проблемою є ігнорування розвитку команди. Менеджер не повинен лише контролювати виконання завдань, а й підтримувати професійне зростання своїх підлеглих. Без розвитку співробітників неможливо забезпечити прогрес у компанії. Керівник, який не надає можливостей для навчання або розвитку своїм працівникам, рано чи пізно зіткнеться з проблемою недостатньої кваліфікації в команді.
І, звісно, варто згадати про важливість комунікації. Чітке пояснення завдань, правильно налагоджені процеси — основа для ефективної роботи. Якщо менеджер не зможе забезпечити прозорість у комунікаціях, то команда швидко загубить напрямок. Проблеми, які виникають через недостатнє або плутане спілкування, можуть призвести до значних затримок та зривів. Тому важливо з самого початку приділяти увагу цим аспектам, якщо ви хочете стати успішним керівником.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, чому насправді потрібні інші цінності у керівництв.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує