Контакт-центр у Херсоні: де і як отримати допомогу та консультацію

Як працює контакт-центр Херсонської міської ради.

19 Жовтня 2024
1 хв читання
99 переглядів
Контакт-центр Херсонської міської ради: як це працює?

Контакт-центр Херсонської міської ради став важливим інструментом для жителів громади, забезпечуючи прийом звернень й надання консультацій з різних питань життєдіяльності. Серед основних функцій центру — надання інформації з питань, що стосуються діяльності міської військової адміністрації, а також реагування на аварійні ситуації, пише NewDay.

Як звертатися до контакт-центру

Жителі можуть залишити звернення за наступними телефонами:

  • +38050-040-44-24 (Вайбер)
  • +38098-958-17-90

Контакт-центр працює щоденно з 08:00 до 17:00.

Для отримання цілодобової підтримки жителі можуть звертатися до Центральної диспетчерської служби відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради:

  • +380 (97) 202 15 80
  • +380 (50) 309 15 80

Що можна дізнатися

За вказаними номерами можна отримати інформацію про дії у випадку надзвичайних ситуацій, а також про місця розташування сховищ, укриттів і пунктів незламності. Спеціалісти нададуть консультації щодо алгоритму дій після ворожих влучань. Фахівці проконсультують у разі повітряної атаки у вашу оселю.

Порядок обробки звернень

Звернення до контакт-центру реєструються в електронній базі. Процес розгляду залежить від складності питання:

  • Просте звернення (без додаткового вивчення) розглядається не пізніше 15 днів.
  • Складніше питання (потребує уточнень) — протягом 1 місяця.
  • Надскладні питання — до 45 днів, із попереднім інформуванням заявника.

Як надіслати звернення

Крім телефонних дзвінків, жителі можуть надсилати письмові звернення на електронну адресу: v_zver@kherson-rada.gov.ua або через онлайн-форму за посиланням.

Нещодавно стало відомо, коли в Херсоні почнеться опалювальний сезон.

Вийти з мобільної версії