Контакт-центр Херсонської міської ради став важливим інструментом для жителів громади, забезпечуючи прийом звернень й надання консультацій з різних питань життєдіяльності. Серед основних функцій центру — надання інформації з питань, що стосуються діяльності міської військової адміністрації, а також реагування на аварійні ситуації, пише NewDay.
Як звертатися до контакт-центру
Жителі можуть залишити звернення за наступними телефонами:
- +38050-040-44-24 (Вайбер)
- +38098-958-17-90
Контакт-центр працює щоденно з 08:00 до 17:00.
Для отримання цілодобової підтримки жителі можуть звертатися до Центральної диспетчерської служби відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради:
- +380 (97) 202 15 80
- +380 (50) 309 15 80
Що можна дізнатися
За вказаними номерами можна отримати інформацію про дії у випадку надзвичайних ситуацій, а також про місця розташування сховищ, укриттів і пунктів незламності. Спеціалісти нададуть консультації щодо алгоритму дій після ворожих влучань. Фахівці проконсультують у разі повітряної атаки у вашу оселю.
Порядок обробки звернень
Звернення до контакт-центру реєструються в електронній базі. Процес розгляду залежить від складності питання:
- Просте звернення (без додаткового вивчення) розглядається не пізніше 15 днів.
- Складніше питання (потребує уточнень) — протягом 1 місяця.
- Надскладні питання — до 45 днів, із попереднім інформуванням заявника.
Як надіслати звернення
Крім телефонних дзвінків, жителі можуть надсилати письмові звернення на електронну адресу: v_zver@kherson-rada.gov.ua або через онлайн-форму за посиланням.
Нещодавно стало відомо, коли в Херсоні почнеться опалювальний сезон.