Glovo, популярний сервіс доставки їжі, готується до запуску нової соціальної мережі, присвяченої гастрономії, пише NewDay. Проєкт під назвою Glovo Next наразі перебуває на етапі тестування та буде доступний в Україні до кінця 2024 року. Про це повідомляє AIN.UA.
Glovo Next дозволить українським користувачам оцінювати заклади харчування, створювати добірки страв і ресторанів, а також ділитися відгуками з іншими користувачами. Ця ініціатива вже була успішно реалізована в Іспанії, де вона здобула популярність серед користувачів. Зараз компанія планує розширити проєкт на 22 країни, включаючи Україну.
Україна відіграє ключову роль у стратегії розвитку Glovo. За даними акаунту @skilkyskilky, український ринок становить 25% світового виторгу компанії, що робить Україну третім за обсягом доходів ринком у світі. Це підкреслює важливість запуску Glovo Next саме в Україні.
Основна мета Glovo Next — зробити їжу більш доступною та наблизити її до користувачів. Завдяки інтеграції з платформою доставки, користувачі зможуть не лише обирати страви та ресторани, а й отримувати можливість оцінювати їх і ділитися враженнями, створюючи таким чином нові гастрономічні враження для інших.
Glovo сподівається повторити успіх своєї соцмережі в Україні, так само, як це вдалося в Іспанії, і активно готується до глобальної експансії цього сервісу.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що криптобіржа Kraken закриває свій NFT-маркетплейс