Glovo запускає соціальну мережу для любителів їжі: що потрібно знати про Glovo Next

В Україні стартує соціальна мережа про їжу.

28 Листопада 2024
1 хв читання
133 переглядів

Glovo, популярний сервіс доставки їжі, готується до запуску нової соціальної мережі, присвяченої гастрономії, пише NewDay. Проєкт під назвою Glovo Next наразі перебуває на етапі тестування та буде доступний в Україні до кінця 2024 року. Про це повідомляє AIN.UA.

Glovo Next дозволить українським користувачам оцінювати заклади харчування, створювати добірки страв і ресторанів, а також ділитися відгуками з іншими користувачами. Ця ініціатива вже була успішно реалізована в Іспанії, де вона здобула популярність серед користувачів. Зараз компанія планує розширити проєкт на 22 країни, включаючи Україну.

Україна відіграє ключову роль у стратегії розвитку Glovo. За даними акаунту @skilkyskilky, український ринок становить 25% світового виторгу компанії, що робить Україну третім за обсягом доходів ринком у світі. Це підкреслює важливість запуску Glovo Next саме в Україні.

Основна мета Glovo Next — зробити їжу більш доступною та наблизити її до користувачів. Завдяки інтеграції з платформою доставки, користувачі зможуть не лише обирати страви та ресторани, а й отримувати можливість оцінювати їх і ділитися враженнями, створюючи таким чином нові гастрономічні враження для інших.

Glovo сподівається повторити успіх своєї соцмережі в Україні, так само, як це вдалося в Іспанії, і активно готується до глобальної експансії цього сервісу.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що криптобіржа Kraken закриває свій NFT-маркетплейс

Вийти з мобільної версії