Mercedes-Benz працює над новою технологією, яка дозволить електромобілям заряджатися прямо від сонця. Одна з найбільш захоплюючих розробок компанії — це «сонячна фарба», що може забезпечити автомобіль енергією для понад 12 000 км пробігу на рік без необхідності підключення до зарядної станції, повідомляє NewDay з посиланням на GG.
Основу цієї технології складають ультратонкі сонячні модулі, товщина яких всього 5 мікрометрів — це в десятки разів тонше за людську волосину. Модулі важать всього 50 грамів на квадратний метр і наносяться як найтонша паста. Їх ефективність складає 20%, а площа в 11 квадратних метрів (приблизно площа середнього SUV) може забезпечити 12 000 км пробігу на рік за умов оптимального сонячного освітлення.
Ця енергія може використовуватись для зарядки високовольтної батареї автомобіля. І навіть коли автомобіль вимкнений, система продовжує працювати, що збільшує автономність авто та зменшує необхідність частих зарядок.
Ефективність технології залежить від місця її використання. Наприклад, у Штутгарті, де середньостатистичний водій Mercedes-Benz щодня долає 52 км, 62% цього маршруту може покриватися за рахунок сонячної енергії. У більш сонячних регіонах, як Лос-Анджелес, можна досягти 100% покриття енергетичних потреб завдяки сонячному заряджання.
Також сонячні модулі можуть зберігати надлишкову енергію для живлення домашніх пристроїв, використовуючи технологію двосторонньої зарядки.
«Сонячна фарба» не містить рідкісноземельних металів і кремнію, що робить її екологічно чистою та легкою для переробки. Крім того, вона доступна для масового виробництва. Розробники працюють над тим, щоб ця технологія була застосовна не лише на дахах автомобілів, а й на інших поверхнях, незважаючи на форму чи нахил.
Ця інновація може стати значним кроком до зниження залежності від зарядних станцій та зробити електромобілі ще більш незалежними від зовнішніх джерел енергії.
Нагадуємо, раніше ми повідомляли, що фізичні кнопки повертаються: техногіганти масово відмовляються від сенсорних екранів на користь більш традиційних і зручних механічних елементів керування.
Немає коментарів. Будьте першим, хто прокоментує